حلمادولماحلمادولما، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

حلما دولما

عاشقانه های تولد 1

1394/11/14 13:41
نویسنده : بابا و مامان
135 بازدید
اشتراک گذاری

به تماشا سوگندو به راز گل سرخ

                                  و به پروانه که در عشق فنا می گردد

زندگی زیبا نیست آنچه زیباست تویی

                                         تو که آغاز من و لحظه پایان منی

 

عزیز دلم باذره ذره وجودم دوستت دارم ،تو تمام من شدی و من فقط به عشق توست که  زنده ام ،نفس میکشم و زندگی می کنم

الهی فدای نگاههای پاک و معصومانه ات بشم

قربون دستهای کوچک و باطراوتت بشم

دستهایی کوچک و ناز که وقتی در دستانم میفشارم به آرامشی می رسم که توصیف ناشدنی ست

          دختر شیرین تر از عسلم تولدت مبارک


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حلما دولما می باشد